wtorek, 22 maja 2012

ROZDZIAŁ 8 "wiec zrób mi masaż stóp"

Wczorajszy dzień był dla mnie dość trudny straciłam wieloletniego przyjaciela. Było mi z tym bardzo źle, na szczęście miałam Hazze bardzo mi pomógł rozweselił mnie i pocieszył jestem mu za to bardzo wdzięczna. Nie miałam ochoty iść dziś do szkoły wiec postanowiłam zostać w domu. Susi wyszła już, a ja siedzę w salonie na kanapie oglądam denną  komedie romantyczną i obrzeram się lodami czekoladowymi to zawsze poprawia mi humor. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi zdziwiło mnie to wiec poszłam odtworzyć. W drzwiach stał Hazza.
- hej- przywitał mnie z uśmiechem na twarzy
- hej co ty tu robisz?- spytałam wpuszczając go do domu
- przychodzę pocieszyć moja kochana przyjaciółke
- ale powinieneś być teraz w szkole
- ty tez a zresztą są ważniejsze sprawy niż szkoła
- dziękuje
- niby za co?
- za wszystko za to ze mi pomagasz pocieszać po prostu za to ze jesteś
- nie ma sprawy cała przyjemność po mojej stronie- wyszeptał mi do ucha kiedy się w niego wtuliłam jak w pluszaka. Poczułam zapach jego perfum ciepło bijące od niego a na mojej twarzy od razu pojawił się lekki uśmiech. Usiedliśmy na kanapie. Siedzieliśmy oglądając TV i zjadając kolejne porcje lodów. Musze przyznać ze loczek bardzo poprawił mi humor. Czym? nie wiem on po prostu ma takie coś w sobie ze przy nim nie potrafię się smucić, kiedy jestem przy nim czuje się szczęśliwa. Wiem nie powinnam się w nim zakochać wiem ze nic z tego nie będzie ale po prostu nie mogę tego powstrzymać z każdą minutą spędzoną z nim zakochuje się coraz bardziej. Po południ dołączyła do nas reszta naszej "rodzinki" wiem to dziwne znamy się tydzień a ja traktuje ich jak rodzinę ale cóż tak jest i jest mi z tym dobrze. Zjedliśmy obiad zrobiony przez Harolda chłopak naprawdę ma talent do gotowania. Z prawie pustej lodówki wyczarował przepyszne danie. Po posiłku postanowiliśmy zagrać w butelkę przyznam trochę bałam się wyzwań szczególnie wymyślanych przez Lou on to dopiero ma pomysły ale stwierdziłam ze będzie śmiesznie wiec przyniosłam pusta butelke i usiedliśmy w kółku pierwszy kręcił Lou wypadło na Nialla
- wyzwanie- powiedział z uśmiechem na twarzy
- wiec wyjdź na taras i krzyknij "kocham Louisa Tomlinsona"
- ok- Niall wstał i wyszedł na taras wykonał zadanie a my tarzaliśmy się po podłodze ze śmiechu. kiedy uspokoiliśmy się Niall zakręcił i wypadło na Zayna
- wyzwanie
- wiec zrób mi masaż stóp
Zayn nie chętnie wykonał zadanie potem wykręcił mnie
- pytanie proszę- wyzwanie bałam się wybrać wyzwania
- czy jest tu osoba która ci się podoba i kto to jest?- co? juz lepie było wybrać wyzwanie i co ja mam teraz powiedzieć
- tak- wyszeptałam i spuściłam głowę czułam ze strzeliłam buraka
- kto taki?- dopytywał się Zayn
Harry widząc moja niechęć do odpowiedzenia odezwał się
- stary to drugie pytanie wiec nie musi odpowiadać- spojrzałam na Harry'ego wdzięcznym spojrzeniem na co on tylko się uśmiechnął
- spoko ja tylko ciekawy jestem- tłumaczył się Zayn
zaczęliśmy znowu grać wypadło na Susi
- wyzwanie- muszę coś wymyśleć ok juz mam
- masz uściskać Nialla- wiem banał ale ja tak bardzo lubię na nich patrzeć według mnie pasują do siebie. dziewczyna wstała i z uśmiechem wykonała zadanie. Pograliśmy jeszcze chwile na szczęście nie wypadało na mnie szczerze mówiąc bałam się że ktoś znowu zapyta się który mi się podoba. gdzieś koło 20 Zayn, Louis i Liam poszli bo umówili się na randkę ze swoimi dziewczynami znaczy Liam jak twierdzi umówił się z Danielle na przyjacielski spacer niech se mówi co chce ja wiem swoje. Odkąd Mike zerwał z Danielle zaprzyjaźniła się z nami muszę prznać ze to bardzo miła dziewczyna i moim zdaniem Liamowi się podoba. Wraz z resztą zaczęłam oglądać jakiś horror było już mocno po 23 nawet nie wiem kiedy usnęłam na kanapie kolo Hazzy.
___________________________________________________________________________________
witam
 dziękuje za komentarze i proszę o więcej. kolejny rozdział postaram się dodać dziś koło 23 ale nic nie obiecuje.xxx

4 komentarze:

  1. JESTEŚ GENIALNA!!! PISZ JAK NAJSZYBCIEJ KOLEJNE CZĘŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham to ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz naprawdę świetne opowiadanie! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś super a i fajny tytuł rozdziału ,, więc zrób mi masaż stóp

    OdpowiedzUsuń