niedziela, 27 maja 2012

ROZDZIAŁ 12"wyjeżdża dziś na całe wakacje"

*** MILLY***
Minęło już kilka dni od kąt jestem z Harrym. jest mi z nim bardzo dobrze jest taki słodki.moi rodzice wrócili z wakacji chce im przedstawić mojego chłopaka. Siedzę sobie w salonie i oglądam MTV właśnie leci teledysk chłopaków do WMYB w czasie solówek Hazzy prawie sie rozpływałam. Pod koniec dołączyła do mnie Susi. Wyglądała jak by sie czymś martwiła
- hej coś się stało??
- Milly muszę ci coś powiedzieć. Parę miesięcy temu wysłałam moje prace na konkurs gdzie główna nagroda było wyjazd do USA na kurs do najlepszej szkoły malarskiej i właśnie przyszły wyniki i...- przerwała
-no i??
- wygrałam
- to świetnie kiedy i  na ile jedziesz
- jadę na całe wakacje a wyjeżdżam za parę godzin
- jak to za parę godzin
- wiedziałam to od pary dni ale nie wiedziałam jak ci to powiedzieć jesteś zła?
-zła?? Jak mogła bym być zła za to ze spełniasz swoje marzenie cieszę sie i życzę ci powodzenia
- dziękuje myślałam ze będziesz zła ze nici z naszych planów na wakacje
- jest mi trochę smutno ale odbijemy sobie je kiedy indziej
- na pewno dobra idę sie pakować
- pomoc ci?
-nie dzięki poradzę sobie
-ok
Szczerze nie jestem zła na Susi ze wyjeżdża może trochę ze mi o tym nic nie powiedziała. Usłyszałam ze mama wróciła z pracy poszłam z nią pogadać
-cześć
- hej córeczko co tam
- a nic Susi wyjeżdża dziś na całe wakacje do USA na kurs malarski
- to chyba dobrze ze spełnia marzenia
- jasne ale będzie mi bez niej nudno
- to może zaproś do siebie Kate- to moja kuzynka jest dla mnie jak przyjaciółka która zawsze mi pomoże od paru miesięcy mieszka w Polsce ponieważ jej rodzice sie rozwiedli a jej mama pochodzi z Polski więc sie tam przeprowadziły. Jest szansa ze za kilka miesięcy wróci tu by chodzić do szkoły
- to świetny pomysł idę do niej zadzwonić
Pobiegłam szybko ma górę po telefon wybrałam jej numer po paru sygnałach odebrała
- halo
- hej tu Milly
-hejka co tam??
- świetnie a co u cb?
- ok
- mam propozycje nie do odrzucenia
- więc słucham
- miałabyś ochotę przyjechać do mnie do Londynu na całe wakacje?
-czy miałabym ochotę? Jasne ze chce jeśli to nie żaden problem
-oczywiście ze to nie żaden problem
-Ok to pogadam z mama i później zadzwonię
- ok to pa
Rozłączyłam się i poszłam do Susi kiedy weszłam do pokoju zobaczyłam Ją z waliskami
- już jedziesz
-tak za  godzinę mam samolot
- nawet nie pożegnasz sie z chłopakami
-dzwoniłam do nich pożegnałam sie z nimi wolałem przez telefon bo bym sie poryczała
- Acha rozumiem
-muszę sie już zbierać to do zobaczenia zadzwonie jak wyląduje
-ok papa miłych wakacji
- bez ciebie nie będą najlepsze
-bez ciebie tez pa
Pożegnałyśmy sie i wróciłam do pokoju położyłam sie na łóżku i Sprawdziłam tt i fb potem weszłam na skaypa i zobaczyłam ze Kate jest dostępna bez zastanowienia zadzwoniłam do niej
- hej
-o hej
- i co rozmawiałaś z mama??
-tak zgodziła sie będę u ciebie pojutrze wieczorem
- a to świetnie- własne usłyszałam dźwięk mojej komórki spojrzałam na nią i zobaczyłam na wyświetlaczu SMS od mojego miska "hej słonko spotkamy sie dziś? xxx.od razu sie uśmiechnełam do siebie
- coś sie stało ze masz taki dobry humor?
-a nic takiego poprosi dostałam SMS od mojego chłopaka
- chłopaka? Nic nie mówiłam ze masz chłopaka
- serio no więc mam wspaniałego chłopaka
- to wspaniale chętnie go poznam
- zaraz jak tylko przyjedziesz
-dobra muszę kończyć pa
-pa
Odłożyłam laptopa i zaczęłam sie szykować na spotkanie z Harrym.
____________________________________________________________________________________
hej przepraszam za błędy mam nadzieje ze wam sie spodoba dziękuje za komentarze i proszę o wiecej. Nastepny rozdział może ukarz sie dziś kolo 23 ale nic nie obiecuje pozdrawiam xxx

2 komentarze:

  1. TROCHE DZIWNY TEN ROZDZIAŁ. NORMALNIE KAŻDA DZIEWCZYNA POPŁAKAŁABY SIĘ ŻE JEJ PRZYJACIÓŁKA WYJEŻDZA. POZATYM POŻEGNANIE PRZEZ TELEFON? Z CHŁOPAKIEM KTÓRY JEJ SIE PODOBA??? NIE WIEM KTO BY TO ZNIUSŁ. OGULNIE TO FAJNY :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem troche dziwny ale pisalam go szybko i troche jest nieprzemyslany obiecuje ze nastepne beda lepsze

    OdpowiedzUsuń