niedziela, 5 sierpnia 2012

ROZDZIAŁ 23

Od tygodnia jesteśmy na Hawajach. Pogoda jest genialna. Wszyscy bardzo polubili Asie. Jest naprawdę bardzo fajna dziewczyna. Mieszkamy w pięknym hotelu. Mam pokój z Harrym. Reszta chłopaków tez ma ze swoimi dziewczynami oczywiście oprócz Zayn'a bo on i Asia maja osobne. Obudziłam się przytulona do całego mojego świata.  Harry Jeszce spał. Wyglądał tak słodko. Patrzyłam  się w niego dobra godzinę a i tak mi się to nie znudzi. Wtuliłam się w niego i próbowałam zasnąć. Udało się ale po chwili poczułam na ustach delikatny pocałunek. Pomału otworzyłem oczy
H(Harry):hej słońce
J(Ja) dziś dobry kochanie
H:idziemy na śniadanie
J:jasne
Wstałam udałam się do łazienki po drodze zabrałam rzeczy z szafy. Wzięłam szybki prysznic ubrałam to(wstaw zdjęcie) pomalowałam usta błyszczykiem. Udałam się do pokoju gdzie czekał na mnie Loczek już gotowy do wyjścia. Podszedł do mnie i złożył ma much ustach lekki pocałunek
H: pięknie wyglądasz
J:dziękuje ty tez- uśmiechneliśmy się do siebie i zeszliśmy na dół do hotelowej restauracji. Przyjaciele juz jedli tam śniadanie. Dosiedlimy się do nich
J:hej wszystkim
-hej-przywitali się wszyscy
Lou: to co dziś robimy?
E(Eleonor): może pójdziemy na plaże?
-świetny pomysł-poparłyśmy ja z dziewczynami. Widać było ze chłopcy nie maja za bardzo ochoty leżeć z nami cały dzień na plaży
L(Liam):dobra niech wam będzie idziemy na plaże
Lou:pod jednym warunkiem
J: jakim?
Z: my idziemy z wami na plaże a wy wieczorem z nami na imprezę przy basenie zgoda
-jasne-zgodziłyśmy się
Zjedliśmy śniadanie
N:ok to za 2 godziny spotykamy się przy recepcji zgoda?
Wszyscy się zgodzili. Poszliśmy z Harrym do naszego pokoju. Usiadłam na łóżku
J: to co robimy?
H: mam pewien pomysł- uśmiechnął się po czym zaczął składać na moich ustach namiętne pocałunki zaczął błądzić swoimi ciepłymi dłońmi po moich plecach ja swoje wplotłam w jego włosy. Po chwili jego dłoń powędrowała pod moja bluzkę. Poczułam przyjemny dreszcz na całym ciele.  Po chwili moja bluzka leżała rzucona gdzieś na podłogę. Nie zostałam mu dłużna wiec sciagnełam z niego koszulkę (...)
H:wiesz ze nie musimy tego robić?
J:wiem ale chce- tym razem ja go pocałowałam(...) I stało się przespałam się z Harrym. Przeżyłam swój pierwszy raz z chłopakiem którego kocham nad życie. Po wszystkim lezelismy wtuleni w siebie
H: byłaś świetna-pocałował mnie
Po chwili postanowiłam wziaść prysznic i założyć bikini(wstaw zdj.) na to letnia kurtka sukienkę  nie malowałam się bo przecież i tak jak zanuze się w morzu to mi spłynie Po 20 min wyszłam z łazienki. Po mnie wszedł Harry. Usiadłam na łóżku i rozmyslalam nad tym co się dziś stało. Szczerze z ręka na sercu mogę powiedzieć "tak jestem szczęśliwa jestem cholernie szczęśliwa" po pól godzinie zeszłam z Hazza na dół. Po chwili dołączyła do nas reszta i poszliśmy na plaże. Była pora obiadowa wiec nie bylo zbyt dużo ludzi rozłożyliśmy koce i ja z dziewczynami zaczełyśmy się opalac gadaliśmy o wszystkim i o niczym tak jak to dziewczyny potrafią gadać godzinami.
***WIECZÓR***
J: Harry bedziesz zły jak z wami nie pójde.
H: a coś się stało?
J: poprostu głowa mnie boli
H: moje biedactwo-podszedł do mnie i mocno mnie przytulił- może zostane z tobą
J: nie, idź i sie dobrze baw ja i tak zaraz sie położe
H: z toba nie bedzie tak fajnie
Po pół godzinie nie zastałam sama w pokoju. Wziełam długą kompiel i położywała sie spać. Głowa mi pękała wiec długo nie mogłam zasnąć. Obudziłam sie nad ranem głowa mnie już nie bolała koło mnie leżał Loczek wiem ze wczoraj nieźle zabalowali wiec nie bede go budzić. wziełam laptopa i weszłam na tt cały chuczał zdjeciami z wczorajszej imprezy. Postanowiłam zobaczyć jak bawili sie przyjaciele i to był bład na jednym ze zdjeć zobaczyłam...
_________________________________________________________________________________
PRZEPRASZAM ZE NIE DODAJE ALE JAK JUZ WIECIE NIE MAM INTERNETU. TROCHE KRUTKI ROZDZIAŁ ALE WAZNE ŻE COŚ UDAŁO MI SIE DODAĆ. DZIEKUJE ZA TYLE WEJŚĆ I AŻ 3 OBSERWATORÓW DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ TO MOTYWUJE MNIE DO PISANIA KOLEJNYCH ROZDZIAŁÓW.
CIEKAWA JESTEM CZY ZGADNIECIE CO MILLY ZOBACZYŁA NA ZDJECIU???
JAK MIJAJA WAM WAKACJE??
POZDRAWIAM
KOCHAM WAS

2 komentarze:

  1. Kiedy będzie nowy rozdział ? :D
    Czekam z utęsknieniem, a wakacje jakoś lecą ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ona tam zobaczyła?! Pewnie Hazze obmacującego się z jakąś laską... nie mogę się doczekać nexta!

    http://from-hatred-to-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń