czwartek, 28 lutego 2013

KAŻDY KTO CZYTA MOJEGO BLOGA NIECH SKOMENTUJE TEN POST PROSZE

HEJKA
CO U WAS? BRAKUJE MI WAS :( NIESTETY BLOGA NIE OD WIESZE  W NAJBLIŻSZYM CZASIE. POWODÓW JEST PARĘ PO PIERWSZE SZKOŁA PO DRUGIE NIE MAM CZASU PISAĆ I PO TRZECIE NAJWAŻNIEJSZE NIE MAM WENY PRÓBUJE COŚ NAPISAĆ ALE WSZYSTKO JEST BEZNADZIEJE. NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE NIGDY CZEGOŚ TAKIEGO NIE MIAŁAM. :(
PISZCIE DO MNIE NA TT @paula_sobiecka CHĘTNIE Z WAMI POGADAM.
PRZEGLĄDAŁAM OSTATNIO PARĘ BLOGÓW KTÓRE DOPIERO ZACZYNAJĄ I DZIEWCZYNY MAJĄ POD ROZDZIAŁAMI ZE 20 KOMENTARZY JA JA POD SWOIMI LEDWO Z 7. ZASTANAWIAM SIĘ CZY TO OPOWIADANIE SERIO JEST AZ TAKIE ZŁE ŻE NIKT GO NIE KOMENTUJE? TAK WIEM NIE RAZ MI MÓWI KTOŚ ŻE NIE CHCE WAM SIĘ PISAĆ KOMENTARZY ALE TO NAPRAWDĘ DLA WAS CHWILKA A DLA MNIE OGROMNA MOTYWACJA KTÓREJ OSTATNIO MI BRAKUJE.
MAM NADZIEJE ŻE KTOKOLWIEK TO PRZECZYTAŁ I NAPISZECIE DO MNIE NA TT.
POZDRAWIAM
PAULA:*

15 komentarzy:

  1. Opowiadanie jest cudowne i ani mi się waż go skończyć bo cie znajde ! :D
    Wiesz komentarze zależą od wypromowania bloga ... niektórzy wolą się "promować" niż pisać rozdziały ale ty masz przynajmniej wiernych czytelników:D
    I nie smutaj bo nie ma co ;p
    Buziaki, El xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę zacznij znów pisać.. Kocham twojego bloga! Nie patrz na komentarze bo ja też już mam na swoim 22 rozdziały a max 3 komentarze. Najważniejsze jest to żeby ci pisanie sprawiało przyjemność proszę zacznij znów pisać tą historię, ja ją po prostu kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje imaginy sa genialne ! Przeczytalam wszystkie imaginy i szczeze mowiac zszokowaly mnie w pozytywnym tego slowa znaczeniu w imaginach jest poprostu cos co powoduje ze masz chcec do przeczytania ich . A co do tej serii mam nadzieje xe z niej nie zrezygnujesz swietnie sie zapowiada i mam nadzieje ze bedzie jeszcze kilka czesci . A jezeli masz tak zwana " blokade tworcza " to moze zaczni z kims prowadzic tego bloga albo popros kogos o pomoc w pisaniu kolejnych czesci .
    ~Paula^^

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę żebyś powróciła do pisania !
    bardzo lubię twojego bloga :)
    naprawdę bardzo dobrze piszesz :D.
    więc czekam na twój powrót :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne jest to opowiadanie!!!;D
    wybacz, ale nie umiem się rozpistwac;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twojego bloga! Zasmuciła mnie wiadomość że na razie go zawieszasz.;c Wspaniale piszesz! Niecierpliwie czekam na twój powrót<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wez juz lepiej nic nie pisz to opowiadanie jest zajebiscieswietne a ty mowisz ze jest złe no Paula prosze cie 7 komów tez duzo :P ;D prosze pisz dalej ja tak sie wkreciłam ;C

    OdpowiedzUsuń
  8. steskniłam sie za rozdziałamy i za Milly prosze piszz :) zobacz ile osob to czyta wazne ze kogos ma wez co to 20 komow masz 12 tez dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. PISZ TE ROZDZIAŁY BO SA NIEDOPOKONANIA SA SWIETNE ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam TT ale zostawiam komentarz, bo bardzo mi się podoba Twoje opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz dalej!! Za dużo pracy w niego włożyłas to prawie rok! Poza tym twoje opowiadanie jest świetne!! ;** życzę weny i miłego spotkania o 14:30 xd lol

    OdpowiedzUsuń
  12. hej u nas wszystko ok nam też ciebie brakuje=( szkoda ze nie masz czasu pisać częściej rozdziałów ale mam nadzieje ze kiedyś się to zmieni i będziesz miała czas na nas i na bloga.smutne ze nie odwiesisz bloga bo bardzo lubię twoje rozdziały nawet bardzo są swietne słyszałam ze idziesz na imprezę do swojej przyjaciolki i mam nadzieje ze po imprezie przyjdzie ci ta wena na rozdziały i będziesz pisać tylko kiedy będziesz miała czas.Uff ale się napisałam mam nadzieje ze trochę cię to zmotywowało do pisania hehe xd . No to do następnego rozdziału\Dominika
    PS sorki za błędy jestem na telefonie *-* ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. pisz dalej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. hay. jestem Angela i tez prowadzę bloga ale o belli thorne i z moją <najlepsza przyjaciółką .. wogule nie mam komentarzy i to nas wnerwia... fajnie by było gdybyś odwiedziła nazego bloga i dała nam komentarz . Fajny blog

    OdpowiedzUsuń